vrijdag 7 februari 2014

Spanning

Nu de radiotherapie en zijn bijwerkingen zo goed als voorbij zijn, kan het 'normale' leven opnieuw zijn gang gaan. Deze week had ik geen les omdat de examens net afgelopen waren. Vandaar dat ik met enkele vrienden de Ardennen ben gaan verkennen. De Ardennen en het gezelschap hebben mij meer dan goed gedaan. 

Vorige week moest ik nog enkele scans laten nemen om de balans van de radiotherapie vast te stellen. Maandag, 10 februari, moet ik nog een botscan laten doen en langs gaan bij de oncoloog, prof. Schöffski. Het wordt gespannen afwachten wat hij te vertellen heeft. Als het in dezelfde tendens ligt van het voorgaande zal hij denk ik niet veel nieuws meer te vertellen hebben. 

Donderdag krijg ik de resultaten van mijn examens. Die zijn naar mijn mening wel goed verlopen, maar met giscorrectie is natuurlijk alles mogelijk. Voor mij is maandag van meer belang dan donderdag. Het zou natuurlijk ook een mooie opsteker zijn moesten de punten goed zijn van de afgelegde examens

Ik zie er naar uit om deze blog zo snel mogelijk een einde te geven. Jullie worden deze week zeker op de hoogte gehouden.

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd. Ik wens je alvast veel succes met de uitslag!

    BeantwoordenVerwijderen