dinsdag 24 december 2013

Verloop radiotherapie

Lang geleden dat ik hier eens gepasseerd ben. Het is echter druk druk druk. 

De radiotherapie loopt op zijn einde. Nog drie keer te gaan en dan is de behandeling hopelijk voorgoed afgerond. De eerste vier weken zag en voelde ik niets aan mijn voet. Momenteel zit het bestraalde gebied duidelijk roder dan de rest. Ik voel amper iets van pijn dus ik ben een gelukkig man. Het enige frustrerende aan de bestraling zijn de meestal lange wachttijden, maar ja, je neemt dat er nu eenmaal bij.

De afgelopen weken was een drukke combinatie van lessen, radiotherapie en uitgaan. Vanaf nu wordt het blokken geblazen voor de komende examens. 

Ik wil jullie allemaal een vrolijk kerstfeest wensen. Geniet van het heerlijke eten, de overvloedige drank en het gezelschap van jullie naasten!

1 opmerking:

  1. Dag Stijn,

    je kent me niet, maar ik ben een vroegere vriendin van je papa. Al blijft onze vriendschap bestaan. We studeerden samen in St Lukas Gent en hebben er zoals jij schrijft over je studententijd ook erg leuke momenten samen gehad. Ik was afkomstig uit Lichtervelde en je papa uit Roeselare, dat alleen al gaf ons een speciale band tussen al die Oost Vlamingen, Hollanders en Antwerpenaren.
    Ik kreeg zopas nieuwjaarswensen van hem en daarbij stuurde hij jou blog adres door. Ik las dan ook een heel groot stuk van je blog vanaf het begin.
    Je lijkt me zo een lieve en opgewekte gast... zalig om zo'n zoon te hebben. Ik wil je dan ook feliciteren met die positieve ingesteldheid van jou. Ik brand vanaf nu heel regelmatig een kaarsje voor jou en duim heel hard mee met jullie.
    En ik hoop dat 2014 wat beter mag worden voor jou.
    Groetjes,
    Joke Vandewalle

    BeantwoordenVerwijderen