maandag 14 oktober 2013

Praktisch rijexamen

Het is alweer een poosje geleden dat ik jullie geschreven heb. 

De rustweek is prima verlopen. Wat gewerkt voor school, in Flanders fields gaan bezoeken met Moeke en Vake, naar de zee geweest...

Ik ben pas vandaag vertrokken naar Leuven omdat ik deze morgen mijn praktisch rijexamen moest afleggen. Gelukkig ben ik geslaagd, maar het was een nipte als je het zo mocht horen van de examinator. Allemaal geldklopperij... Nu ik ben erdoor, nipt of niet.

Vele groeten vanuit het grijze Leuven

3 opmerkingen:

  1. Proficiat Stijn! Kan altijd van pas komen als taxi :-)
    Hou je goed! Groetjes van ons allen uit Oekene.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Stijn! Dat is goed nieuws en idd geldklopperij van de bovenste plank. Ikzelf moest het 4x doen. Na heel beperkt oefenen is onze dochter in haar beste kleedje naar het examen geweest samen met de rijinstructeur. De rijinstructeur zei na het examen: zeker gebuisd want 2x voorrang van rechts genegeerd en 2x te snel gereden. Wat zei de examinator: geslaagd maar ge moet me beloven dat je flink zal zijn in het verkeer !! Goed voor haar maar je kan moeilijk van eerlijkheid en serieus zijn spreken...

    BeantwoordenVerwijderen