maandag 7 oktober 2013

Chemo 7

Héhé, de zevende heb ik ook al weer flink doorstaan. :) Onkruid vergaat niet zegt men. Hoewel men deze keer toch wat heeft moeten vetten. Aan het begin van de week stonden de rode bloedcellen wat te laag. Een zakje bloed was nodig omdat anders door toedoen van de chemo ze te drastisch zouden zakken. De rode bloedcellen staan in voor het zuurstoftransport dus dat zou heel erge vermoeidheid veroorzaken. Zo gezegd, zo gedaan. Enkel zaten we daardoor wat achter op schema.

De week is op zich verlopen zoals alle andere chemoweken: vermoeid, futloos en geen eetlust. Doordat het maandag wat later was, zijn we vrijdag maar rond 3 uur thuisgeraakt. Nu ja, beter laat dan niet. Ook is Ward, mijn vroegere kamergenoot, onverwacht binnengesprongen. Hij zag er goed uit en het was een leuk weerzien.

Momenteel voel ik me al opnieuw een heel ander mens, nog wat troebeling in de buikstreek. Maar goed of slecht voelen ik krijg de hele week huisarrest van de mama. Er zit dus geen Leuven in voor deze week. De gezondheid en het herstel gaan voor natuurlijk. Ik zal hier wel wat aan zelfstudie doen. ;)

3 opmerkingen:

  1. Goed zo Stijn, volg maar de goede raad van je Mama het zal je deugd doen.Groetjes Tante Monique en Nonkel Luc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijn, zelfstudie kan zéér verrijkend werken. Bij moeder thuis is ook best plezant .Ik hoop dat je een mooie studententijd hebt en ge zult nog wel wel zweten boven je boeken. ( t moet niet altijd van te badmintonnen zijn hé Danielson) Als ge goesting hebt om eens binnen te wippen ge weet het hé
    altijd welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd luisteren naar de mama! Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen