zondag 29 september 2013

De voorlaatste

Hehe, het was een geslaagde week in studentenstad Leuven. De lessen spreken me zeker aan, interessante topics zullen aanbod komen waaronder celbio, anatomie, inzicht in de wetenschappen en filosofie voor de eerste semester. Ik moet enkel nog beslissen welke van deze ik zal opnemen.

Het was opnieuw vrij levendig op kot. Er zijn enkele nieuwe kotgenoten waaronder een Hollandse en eentje van de UK.

Het uitgaansleven is waarschijnlijk nooit zo druk als in de eerste week. Massa's studenten, bier en muziek. Dit alles een bevorderende sfeer om nieuwe vrienden en contacten op te doen. We zullen er opnieuw een leerrijk en tof jaar van maken.

Morgen moet ik weer naar Leuven maar voor minder aangename zaken. Het abonnement is bijna afgelopen waar zeker niet om getreurd zal worden. Naar het einde toe krijg ik zelfs extra faciliteiten, zo zou ik normaal gezien een kamer voor mij alleen krijgen.

1 opmerking: