zondag 22 september 2013

Nieuw academisch jaar

Vanavond vertrek ik naar Leuven om het nieuwe academische jaar 2013-2014 in te zetten. Hopelijk wordt het een jaar vol positieve verassingen. Ik mag alvast aan de slag in mijn droomrichting waarvoor toch enige moeite vereist was. Maar ja, opgeven staat zeker niet in die nieuwe medische woordenboek. 

Donderdag ben ik niet veel wijzer geworden van mijn bezoek aan Leuven. De inschrijving was al reeds voltooid. De mevrouw van functiebeperking kon dan niet diep genoeg ingaan op het inhoudelijke van de vakken. Daarom moet ik volgende week donderdag eens langs bij de ombudsdienst van geneeskunde. Deze zullen me dan wegwijzer kunnen maken: welke vakken ik al dan niet opneem in semester 1.

Ik verheug me op een aangename week met nieuwe mensen en nieuwe vakken. Ook om Leuven eens weer van de normale kant te bezien. De ouders zijn er alvast niet gerust op, maar het komt allemaal in orde.

1 opmerking:

  1. We wensen je alvast een goeie start in Leuven!
    Geniet ervan en veel succes !!!

    Groetjes uit Oekene van ons allen :-)

    BeantwoordenVerwijderen