zondag 15 september 2013

De zesde achter de kiezen

VoilĂ , ik heb de zesde kuur doorstaan. Weer eentje dichter naar het einde toe. Deze week was ik wel heel erg moe en futloos. Erger dan voorgaande kuren. De dokter schreef dit toe aan de cumulatie van de chemokuren. Niets abnormaal maar erbij te nemen. 

Er valt niet bijster veel te vertellen. Misschien een kleine schets van: 'Wat na..'.

Volgende week begint het schooljaar aan de unief. Donderdag gaan pa en ik me gaan inschrijven voor de richting geneeskunde. Daarna gaan we eens gaan horen bij een mevrouw van individueel studietraject zodat ik weet welke vakken ik eventueel kan doen in 1ste en 2de semester. Het wordt dus afwachten wat zij te zeggen heeft. 

Over de bestraling na de chemo is er ook nog niet veel geweten. Enkel dat dit dagelijks zal zijn en toch een heel eindje zal duren. Voor concrete informatie zullen we moeten wachten tot de radiotherapeut eens langskomt. Wel is zeker dat het in Leuven doorgaat wegens de expertise die daar aanwezig is. 

Nu we zien wel wat het allemaal geeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten