dinsdag 3 september 2013

Update

Ik heb de laatste tijd wat afspraken gemist met mijn blog.

Ten eerste wil ik vandaag met vreugde mededelen dat ik geslaagd ben voor het toelatingsexamen geneeskunde. Mijn dag kan niet meer stuk en het is een mooie stimulans om verder te gaan met de behandeling. De meeste van mijn vrienden verklaren mij waarschijnlijk zot, maar ik verlang al weer naar die boeken :D

Ten tweede is de vijfde week chemo goed verlopen. De gebruikelijke vermoeidheid en ellende was weer aanwezig, maar ik was uitzonderlijk snel weer op de been. Volgende week is de zesde aan de beurt.

De dag van het ingangsexamen verliep zonder moeite. De dag erna was er echter eentje waarbij ik vreselijk vermoeid was, de weerbots. Het heeft wel de moeite geloond om eraan mee te doen.

Verder ben ik enkele dagen naar de kust geweest en eens de bloemetjes gaan buiten zetten in Leuven. Het was eens aangenaam om Leuven weer van de andere kant te zien.

Het is kalm thuis nu het kleine broertje weer naar school gaat, maar hij heeft er deugd van.

5 opmerkingen:

  1. Super nieuws van het ingangsexamen!! Blij voor jou en meer dan verdiend na zoveel doorzettingsvermogen!!!
    X Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je ingangsexamen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat styn doe zo verder het leven is te kort om er niet van te genieten ook al heb je het nu wat moeilijker groetjes jp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super !!!!!!!!!!!!! Fantastische prestatie ! Zotcontent ! We hebben al veel aan je gedacht en nog niet een mail gestuurd of gereageerd op je blog. Foei van ons. Bij deze hopelijk wat rechtgezet. Vele vele groeten en hou de courage hoog. Go with the future! Pieter en An Verbeke-Vanhoutte, Axelle, Louis, Jules en Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Stijn, ons petekindje aan d'unif,
    Wij zijn supertrots op jou, ondanks de moeilijke periode die je met veel moed doorstaat!
    Wij zullen altijd jouw meters blijven, ook al ga je geneeskunde doen ;)
    Julie en Laura

    BeantwoordenVerwijderen