donderdag 8 augustus 2013

Uitslag Check-Up

Zoals jullie vernomen hebben, ben ik maandag op een eerste controle gegaan. Aan de hand van die twee scanners zou het medisch team beslissen of er al dan niet operatief ingegrepen zou moeten worden.

Men heeft deze avond nog gebeld met hun bevindingen. Ze achten het niet nodig om operatief in te grijpen. Er volgt dus geen operatie, maar wel radiotherapie op het einde van de chemo. Een hele opluchting en een positieve noot. Nu kan ik er zeker weer tegenaan.

Momenteel is het gehele gezin in verlof. Zondag vertrekken we voor 4 nachten richting de Moesel om er eens uit te zijn.

6 opmerkingen:

  1. Dat is prima nieuws !
    Geniet samen met uw familie van het verlof !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Stijn! Dat is heel goed nieuws! Geniet maar ten volle van jullie vakantie! Veel warme groeten Gwen en co. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is het hier het beste van de twee opties, ook al zal het nog een lange en zware weg zijn. Veel sterkte en genieten, van alle momenten dat je kan.
    Ik volg je blogje, ben ex-collega van je papa, ik vind het sterk van jou dat je dat allemaal zo kan neerschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Stijn! Ik ben heel blij met een goed nieuws! Ik wens jullie een aangename vakantie! Sportieve groeten en een warme knuffel ,Alisa !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Stijn,
    Dit is echt schitterend nieuws, en een echte boost om door te gaan met de resterende behandelingen. Vooral voor uw ma en pa is dit een geschenk uit de hemel !
    Oprechte bewondering voor uw positiviteit ! Daar doen wij ons petje voor af ! Wij volgen u dan ook verder en kijken uit naar de dag dat u kan schrijven dat gans deze ellendige periode achter de rug is !
    Hartelijke groeten,
    Freddy & Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijn, net terug van een weekje Nederland bij onze vrienden en wat ben ik blij om positief nieuws te lezen. Geniet nu maar volop van jullie reis naar de Moezel !
    Bart en Martine

    BeantwoordenVerwijderen